KENZO x H&M

Turiu nesuskaičiuojamą skaičių priežasčių, kodėl myliu rudenį, tačiau kaskart atsiranda vis naujų. Viena pagrindinių visuomet būdavo tai, kad ruduo man simbolizuoja naujas pradžias (turbūt švietimo institucijų dėka), tačiau prie šio teiginio niekada neprijungiau fakto, kad po vasaros atostogų atgimsta ne tik mokiniai, bet ir renginiai! Koncertai, operos, baletai, parodos – vos atvėsus orams, visi susisupę į paltus skuba semtis kultūros, holai dvelkia ambros, vanilės ir sandalmedžio aromatais, bufetai gardžia kava, o žmonės raudonomis nuo šalčio nosimis ir plačiomis akimis mėgaujasi menu. Prie visų kultūros sferų prisideda ir mada – po kelių mėnesių vasaros miego nubunda dizaineriai (toks ir nubudimas, kai vasarą kuriamos naujos kolekcijos), iš vestuvių grįžta renginių organizatoriai ir visas mados pasaulis atgija! Mėgaujuosi tuo jausmu, kai kasdien pamatai vis naują renginį, į kurį privalai nueiti, pašto dėžutė kaupia kvietimus į renginius, o aš pasimetusi bandau pagal tai diktuoti savo gyvenimo tempą ir darbą. Ne visada pavyksta, ne visada tam galiu teikti pirmenybę, tačiau kai kurių re(n)ginių praleisti negalima!

Šįkart kalbu apie konkretų įvykį – KENZO ir H&M kolekcijos pristatymą! Turbūt nei vienam skaitytojui nereikia pasakoti, kas yra KENZO, juolab kas yra H&M, ir kas yra jų bendradarbiavimas. Kaip ir kiekvienais metais, greitosios mados gigantas H&M pristato kolekciją, kuri kuriama kolaboruojant su garsiais mados namais (Lanvin, Balmain, Alexander Wang…). Šįkart didžiausi stileivos turės galimybę įsigyti prancūzų mados namų KENZO kūrinius. Praeitą savaitę kolekcija buvo pristatyta Niujorke, kolekcijos nuotraukas dalinasi viso pasaulio H&M Facebook puslapiai, tad ištikimiausi mados gerbėjai gali į savo MUST BUY sąrašą įtraukti norimus drabužius bei aksesuarus.

54

17

69

Vakar turėjau galimybę „pačiupinėti“ kiekvieną daiktą, pašniukštinėti kainas, pasikalbėti apie kolekciją su H&M Lietuvos marketingo atstovėmis ir aptarti ją su kolegėmis. Išsirinkau keletą favoritų: raudonai oranžinis džemperis, kuriuo renginyje vilkėjo stilistė Austėja Jablonskytė (beje, vilkėjo nuostabiai suderinusi su kitomis aprangos detalėmis), balta rankinė su KENZO logotipu (visiškai paprasta, kaip ir aš) bei suknelė, kurią kolekcijos pristatyme Niujorke vilkėjo aktorė Lupita Nyong’o (visiškai nepaprasta, kaip kartais būnu aš).

Austėja Jablonskytė
Austėja Jablonskytė

img_0326

Lupita Nyong'o
Lupita Nyong’o

Tačiau nuomonių girdėjau įvairių: vienoms kaip tik patiko margi raštai ir gyvūnų kailio printai, pirštinės su „KENZO PARIS“ užrašais, vienai iš kolegių – „pižaminis“ kostiumėlis su 70-ųjų motyvais, kitai – vyriškas bomberis, trečiai – tigro rašto margaspalviai kailiniai. Supratau, jog man patiko nuobodžiausi kolekcijos daiktai, tačiau kiekvienas renkamės pagal savo stilių ir mane nuolatos stebina, kaip pažiūrėjus į rūbą jau galima jam priskirti šeimininką iš savo pažįstamų rato! Stebina gerąja, labai gerąja prasme!

43

36

Ar man kolekcijas patiko? Žinoma. Atpratau „mėgti“ tik tas kolekcijas, kurių visus rūbus galėčiau pasikabinti savo spintoje ir kiekvieną nešiočiau iki negalėjimo. Rūbų, kuriuos pati vilkėčiau buvo gal 10% iš šios KENZO x H&M kolekcijos, tačiau džiaugsmo akims – ties kiekvienu pakabintu drabužiu. Nustebino rūbų universalumas – daugelis jų dvipusiai, tad perkant vieną drabužį faktiškai gaunate du, nes rūbas vienoje ir kitoje pusėje yra visiškai kitokio rašto (viena pusė tigro, kita leopardo kailio rašto), manau, jog tai svarbu investuojant į patinkantį drabužį, ne vien į žinomą etiketę. Kalbant apie etiketes ir kainas – jos ganėtinai panašios į praeitos Balmain x H&M kolekcijos kainas. Ne viskas beprotiškai brangu, tačiau ir ne greitosios mados kainos. Sakykim, džemperis, kurį aš įsimylėjau – 80 eurų, margi kailiniai – 170-180 eurų.

Kolekcija itin ekstravagantiška, atspindinti 70-ųjų dvasią ir stilių, tad mėgstantiems išsiskirti ir drąsiausiems drabužių derintojams verta pastovėti prie parduotuvės durų, laukiant pardavimo starto. Beje, jis jau lapkričio 3 dieną, GO9 prekybos centre esančioje H&M parduotuvėje. Sužinojau, jog šįkart nebereiks peštis dėl norimų drabužių, tačiau tai sužinosite nuvykę į parduotuvę!

Kadangi taip stipriai myliu rudenį, pasipuošiau rudeniškiausiai, kaip tik galėjau!

Vinco Alesiaus nuotr.
Vinco Alesiaus nuotr.

Nuotr. Pauliaus Peleckio (alfa.lt), Getty Images, asmeninės

Share on FacebookPin it on PinterestShare on TumblrShare on Twitter

2 Comments

  1. Menkas pataisymas, bet H&M ne tik kad nėra Inditex gigantas, bet apskritai nepriklauso šiai kompanijai :)

Leave a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *