Ambassadors of comfort – Happeak!

Esu girdėjusi, jog Lietuvoje kuriama mada neturi jokių apibrėžimų, jokių ribų, jokio visus dizainerius jungiančio apibūdinimo. Vieni kuria išskirtinai savo vardą žyminčius produktus, kiti stengiasi prisitaikyti prie visuomenės, o štai mažytė grupelė žmonių kuria tam, kad visa šeima būtų laiminga ir patogiai apsirengusi. Nesunku atspėti, koks šios mini komandos pavadinimas… Per labai trumpą laiką visos Lietuvos simpatijas pelnę ir šypsenas pirkėjams dovanojantys HAPPEAK!

Pavadinimas nors ir ne lietuviškas, kartais suklaidinantis, tačiau tai visiškai lietuviška prekė. Negalima teigti, jog jie – vieninteliai tokie Lietuvoje, dabar kaip grybai po lietaus kuriasi parduotuvės, prekiaujančios patogiais laisvalaikio tipo drabužiais, tačiau Happeak’o istorija unikali savo… PAPRASTUMU. Kaip patys įkūrėjai apibūdina savo stiprybę „nemokėjimas ir paprastumas“. Savęs neaukštinantys, klaidas lyg pamokas priimantys jauni kūrėjai, neturi universitete išmokstamų suvaržymų, prisipažįsta bijantys daugybės detalių ir mėgstantys funkcionalumą ne tik gyvenime, bet ir drabužiuose.

33

Happeak istorija prasidėjo netikėtai, kaip kūrėjai apibūdina: „labai organiškai“. Pradėję nuo mažutės senamiesčio krautuvėlės vaikams ir jų tėveliams, kurios principas buvo „parduodu-perku„, jie net nesusimąstę neriantys gilyn į mados pasaulį. „Ne iš gero gyvenimo pradėjom kurti savo brand’ą! Nuskambės juokingai, bet ačiū ekonomikai, kad ją ištiko krizė! Iš jos ir gimė Happeak’as,“ – su šypsena prisimena dizaineriai. Štai kokia „anti-krizinė“ Happeak kūryba džiugina dažną, užsuksi į parduotuvę bent jau pasižvalgyti.

7

Ir iš tiesų – jauki, PC EUROPA prekybos centre įsikūrusi parduotuvė labiau primena draugišką kavinukę ar netgi žaidimų kambarį mažiesiems. Patogumą propaguojantys menininkai atskleidžia visą Happeak vystymosi eigą: „Pradėjome nuo vaikų, bet ilgainiui ištikimi klientai pradėjo baksnoti – „aš irgi tokio norėčiau, gal galit ir man tokį pagaminti„.. Taip viskas ir susiklostė.“ Dabar jų drabužiais rengiasi ne tik atžalos, bet ir jų mamos bei tėčiai, tetos, dėdės, broliai, sesės… Amžiaus cenzas Happeak kūrybai visiškai neegzistuoja: „Perka ir močiutės, ir seneliai. Tačiau dažniausiai mamytės – vaikai drabužius išauga, o mamos sugrįžta dėl savęs.“ Neapbrėžtas amžius natūraliai kelia klausimą: kas jungia visus klientus? „Tarp mūsų klientų yra ir konservatyvių verslininkų ir pankuojančio jaunimo, bohemos taip pat sulaukiam… Jei reiktų surast vieną jungtį, kuri apima visus mus – tai ko gero toks keistas sunkiai apibrėžiamas vidinis sąmoningumas,“ – susimąstę atsako dizaineriai. Ne vienoje tarptautinėje parodoje sudalyvavęs prekės ženklas gali drąsiai vertinti tiek Lietuvos, tiek užsienio rinką, tačiau jie lieka patriotiški: „Happeak’ą supa pati gražiausia Lietuva: tai jauni (nebūtinai amžiumi), veržlūs, optimistiški, sąmoningi, atviri, nuoširdūs, tolerantiški, drąsūs, kūrybingi žmonės.“

2

Parduotuvėje galima pasimatuoti visą galybę drabužių, kitaip tariant – apsirengti nuo galvos iki kojų! Čia galima rasti ne tik unisex kombinezonų tiek vaikams, tiek suaugusiems, bet ir elegantiškų suknelių bei jaukių milžiniškų gobtuvų, kurie derės prie bet kurio paltuko. Paklausti, iš kur jie semiasi unikalių idėjų, Happeak įkūrėjai nuoširdžiai atsako kuriantys tai, ko jiems patiems reikia: „Lengvai susitariam dėl siūlų, dėl nestandartinių sprendimų, nes tiesiog nežinom, kas yra standartas. Darom, kaip mokam, savo kailiu atsakom už patogumą ir praktiškumą, nekalbant apie kokybę, ir kol kas tai pasiteisina!“ Drabužių kokybę patikrinau pati, vilkėdama drabužius kelias valandas trukusioje fotosesijoje – jie ne tik patogūs ir funcionalūs, bet ir neįtikėtinai nepastebimi! Skamba keistai, tačiau apsirengusi net nesusimąsčiau, jog tai kažkoks varžantis ar įpareigojantis rūbas, studijoje pasijaučiau lyg namie susiraišiusi ant sofos, žiūrinti mėgstamą filmą… Tiesą sakant, kombinezono net nesinorėjo nusirengti, jame buvo taip jauku ir saugu! 

6

Kad ir kaip norėtųsi užsukti į Happeak ir paprašyti pasiūti savo sukurtą kombinezoną, dizaineriai su menka šypsena žvalgosi vienas kitą: „Visą šitą varikliuką suka nei daug, nei mažai – esam trise… Gauname užklausų dėl individualių užsakymų, bet verslo modelis sukurtas taip, jog įgyvendinti individualius norus mes neturime galimybių.“ Išgirsti apie darbuotojų kiekį buvo nemenka staigmena, juk Happeak prekės ženklas atrodo didelis ir vis besiplečiantis! Nors viską „laiko“ trijų kūrėjų pečiai, jie turi didelių užmojų ir toliau sėkmingai vykdyti veiklą: „Tikimės išlaikyt gerą tempą, bėgdami nepamiršt gyventi, tikimės išlikti ištikimi savo vertybėms, nenuvilt žmonių, kurie mumis tiki ir sugebėti nustebinti!“ Šie kuklūs talentai neišaukština savo pasiekimų ir viską vertina „sveiku protu“: „Happeak’as yra savotiškas kvėpuojantis gyvas organizmas. Lygiai kiek yra savim užtikrintas, lygiai tiek pat abejojantis, kiek drąsus – tiek nedrąsus. Mes patys jaučiame, kad įveikėme ne vieną laiptelį, bet… tai tik pirmas aukštas, pradžia.“

1

Asmeniškai nuo savęs linkiu visai Happeak komandai išlikti tokiai pat vieningai ir niekada nekeisti savos stilistikos tiek drabužių, tiek gyvenimo būdo atžvilgiu! Tokius drabužius mielai vilkėtų bet kuri asmenybė, juk patogumo bei poilsio reikia bet kuriam…

Happeak drabužius įsigyti galite nuvykę į PC EUROPA, juos rasite trečiame aukšte, pasitinkančius su šypsena, išlydinčius su kavos puodeliu!

IMG_20140219_130452

© Prefix Studio – Robertas Pledas
MUA/hair – Sandra Didžiokaitė

Ačiū, kad skaitote!

Ma

Share on FacebookPin it on PinterestShare on TumblrShare on Twitter

1 Comment

Leave a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *